با توجه به اختلالات شدید اخیر در سرعت اینترنت و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، بازخوانی سخنان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خالی از لطف نیست؛ جایی که آذری جهرمی از نقشه گسترده برای قطع دائمی اینترنت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز پیش بینی زلزله درباره میزان تاب آوری تهران در مقابل زلزله توضیحاتی ارائه کرد.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت: پیش بینی کاهش درآمد ده هزار میلیارد تومانی اپراتور‌ها تا پایان سال جاری، افت شدید ارزش سهام بخش تلکام در بورس و مشکلات جدی نقدینگی این شرکت‌ها که بعضا ممکن است در عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران یا تاخیر زیاد در پرداخت حقوق کارکنان نمایان شود، دور از ذهن نیست.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان ابری و حداکثر دما ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. آلودگی هوای تهران فردا نیز ادامه دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود و آلودگی هوای تهران نیز ادامه دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود و آلودگی هوای تهران نیز ادامه دارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام کچاد به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد کچاد در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی دو سهم پالایش یکم و دارایکم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو سهم در روزهای آینده بورس است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج بارشی به غرب استان از بعد از ظهر فردا چهارشنبه و فعالیت متناوب آن تا ۲۶ آذرماه در بیشتر مناطق خبرداد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شتران به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شتران در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی دو سهم کی بی سی و ولبهمن به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو سهم در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فارس در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی دو سهم رنیک و سیستم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو سهم در روزهای آینده بورس است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
امروز مطالبی همچون سهامداران خساپا، پرداخت، ثمسکن و اُپرداز بخوانند!، یورو توافقی در کانال ۳۵ هزار تومان گران شد، خبری مهم برای سهامداران فغدیر، هشدار برای خریداران سکه نقدی و اوراق سکه در بورس، پیش بینی بورس فردا ۶ آذر ۱۴۰۱ | این گروه بورسی در مرکز توجه است، افزایش سرمایه ۴۱ درصدی نماد بانکی، مجمع غزر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شانس صعود در پایان هفته دوم برای هر چهار تیم به شکل جالب توجهی باقی ماند.
شدت بارش‌های امروز برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی است. فردا شنبه ۵ آذرماه بارش‌های در این مناطق ادامه دارد و یکشنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب و ارتفاعات البرز بارش پیش بینی شده است.
تیری آنری غیر قابل پیش‌بینی بودن حرکات مسی در زمین و تغییر ریتم ناگهانی او را برای مدافعان وحشت‌آفرین توصیف کرد.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های ضربتی جمع آوری، پاسخگوی ساماندهی کودکان کار نبوده است، گفت: در برنامه سلبی برخورد با سرشبکه ها و توقیف خودروها پیش بینی شده است.
به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش‌های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش‌ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود ۱۵۰ میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش‌های مختلف سخت کرده و است و به گفته کارشناسان زنگ خطر تامین آب شرب اصفهان به صدا درآمده است.
رئیس مجمع واردات با بیان اینکه دولت باید مراقب واردات خودرو و حفظ منافع مردم باشد، گفت: اگر همه مراحل بر اساس پیش بینی ها جلو برود، احتمالا خودروهای خارجی از آذر یا دی وارد بازار می شوند.
با توجه به اختلالات شدید اخیر در سرعت اینترنت و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی، بازخوانی سخنان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم خالی از لطف نیست؛ جایی که آذری جهرمی از نقشه گسترده برای قطع دائمی اینترنت خبر داد.
نماینده مجلس: ما در حال حاضر حتی در مرکز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف از حیث حضور متخصصین پزشکی و دندانپزشکی کمبود وجود دارد و مردم به شدت گلایه مند هستند و هر سال با وجود تذکرات و مصوبات مختلف، شاهد هیچ تغییری در وضعیت موجود نیستیم. ما از کمیسیون بهداشت مجلس می‌خواهیم که نسبت به افزایش ظرفیت دندان‌پزشک و رفع انحصار آن ورود کند و از مسولان مربوطه در وزارت بهداشت برای حل مشکل مردم مطالبه کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ